REGULAMIN – ZET CASINO
1. ZASADY OGÓLNE
1.1 Przeczytaj Regulamin przed rozpoczęciem gry na naszej stronie. Wszystkie warunki wymienione w Regulaminie nazywane są dalej „Regulaminem”. Podczas zakładania konta/rejestracji w Zet Casino (zwanego dalej „Kasynem” lub „Witryną”) zgadzasz się na Regulamin, Politykę prywatności, zasady każdej z gier, wszelkie warunki kampanii reklamowych, bonusów I specjalnych promocji, które można znaleźć na stronie internetowej. Przed zaakceptowaniem warunków prosimy o uważne przeczytanie ich. Jeśli nie zgadzasz się na akceptację i przestrzeganie wszystkich warunków, powstrzymaj się przed założeniem konta i/lub korzystaniem z Witryny. Dalsze korzystanie z Witryny oznacza akceptację Regulaminu. Regulamin została uchwalony w dniu 1 października 2016 r.
2. WYMAGANIA PRAWNE I OGRANICZENIA
2.1 Araxio Development N.V. jest zarejestrowana i licencjonowana zgodnie z prawem Curaçao, Antyle Holenderskie i prowadzi działalność regulowaną na podstawie licencji nr 8048 / JAZ.
2.1.1 Niniejsza Witryna jest obsługiwana przez posiadacza licencji – Araxio Development N.V., zarejestrowaną na Curaçao i posiadającą zarejestrowany adres znajdujący się na Julianaplein 36, Willemstad, Curaçao (zwaną dalej „Firmą”).
2.2 Możesz korzystać z usług Witryny jedynie wtedy, gdy osiągnąłeś pełnoletność zgodnie z obowiązującym prawem.
2.3 Musisz natychmiastowo opuścić stronę, jeśli nie ukończyłeś jeszcze 18. roku życia.
2.4 Kasyno nie udziela żadnych zapewnień ani gwarancji w odniesieniu do legalności Witryny ani jej wykorzystania w przypadku, gdy hazard jest zabroniony na obszarze danej jurysdykcji lub jeśli legalność hazardu jest nieobecna w aktach normatywnych danej jurysdykcji.
2.5 Obywatele i mieszkańcy następujących krajów: Stanów Zjednoczonych Ameryki, Zjednoczonego Królestwa, Dania, Afganistanu, Iranu, Szwecji, Iraku, Izraela, Holandii, Ukrainy (z Krymem włącznie), Bułgarii, Białorusi, Republiki Mołdawii, Hiszpanii, Curacao, Cypru, Malty, Portugalia, Australii i Francji, Litwa nie mają prawa otwierać kont ani wpłacać żadnych środków pieniężnych na konta. Kasyno zastrzega sobie prawo do zmiany listy obszarów wykluczonych bez uprzedzenia. Jeżeli mieszkasz lub znajdujesz się na terenie jednego z tych państw zgadzasz się nie otwierać i / lub nie używać swojego konta na stronie.
2.5.1 Oprócz wyżej wymienionych jurysdykcji, należy pamiętać, że niektórzy dostawcy oprogramowania reprezentowani w ZetCasino zabraniają klientom niektórych jurysdykcji grania w gry na prawdziwe zakłady pieniężne.
2.6 Kasyno nie popiera gier hazardowych, a także nie wykazuje zamiaru zapewnienia komukolwiek możliwości korzystania z Witryny, jeśli takie użycie byłoby nielegalne.
2.7 Ponosisz jednostronną i pełną odpowiedzialność za określenie, czy korzystanie z Witryny jest legalne zgodnie z aktami prawnymi Twojej jurysdykcji. Skonsultuj się ze specjalistą w swojej jurysdykcji, jeśli masz wątpliwości co do legalności takiego dostępu.
2.8 Kasyno pozostawia sobie prawo do powiadamiania odpowiedzialnych organów rządowych, a także innych operatorów kasyn internetowych, dostawców usług internetowych i banków, procesorów płatniczych i kart kredytowych, dostawców płatności elektronicznych, a także instytucji finansowych w przypadku działalności nielegalnej, podejrzanej lub związanej z oszustwami. Ze swojej strony wyrażasz zgodę na zapewnienie pełnej współpracy w celu zbadania takich działań.
3. OCHRONA I BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI
3.1 Kasyno oferuje dostęp do gier wyłącznie za pośrednictwem zabezpieczonej sieci wykorzystującej technologię szyfrowania danych osobowych.
3.2 Zabrania się korzystania z Witryny w celach komercyjnych lub w imieniu innej osoby. Korzystanie z Witryny dozwolone jest wyłącznie do użytku osobistego w grach.
3.3 Dla Twoich prawdziwych danych osobowych dozwolone jest założenie jedynie jednego konta do gry. Założenie konta jest dozwolone tylko dla jednej osoby, przy użyciu jednego adresu, jednego numeru telefonu i jednego adresu IP. Wszelkie inne konta otwarte w Witrynie będą traktowane jako „Duplikaty kont”. W takim przypadku Kasyno zastrzega sobie prawo do zamknięcia wszystkich Duplikatów Kont i zastosowania następujących sankcji: każda czynność wykonana przy użyciu Duplikatu Konta jest uważana za nieważną. Jeśli Duplikat Konta był aktywny, środki pieniężne, bonusy lub wygrane zostały wypłacone z Duplikatu Konta, zostaną one utracone i Kasyno zachowa prawo do żądania zwrotu tych środków. ZetCasino zastrzega sobie prawo do anulowania zakładów, odrzucenia wszelkiego rodzaju bonusów, anulowania uczestnictwa we wszelkich promocjach, a także trwałego zablokowania uczestnictwa dowolnego klienta w programie bonusowym Witryny. Zastrzega sobie również prawo do odmowy założenia konta lub zamknięcia istniejącego konta bez uprzedniego powiadomienia w formie pisemnej lub bez jakichkolwiek wyjaśnień.
3.4 Należy zachować swój login/nazwę użytkownika i hasło w tajemnicy i nie ujawniać tych informacji osobom trzecim. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie działania i/lub transakcje dokonywane przy użyciu konta do gry. Każda osoba, która wejdzie na Twoje konto do gry przy użyciu poprawnego loginu i hasła, zostanie uznana za użytkownika, a wszelkie transakcje zostaną uznane za ważne. Kasyno nie ponosi żadnej odpowiedzialności za osoby trzecie uzyskujące dostęp do Twojego konta ani za jakiekolwiek straty związane z nieautoryzowanym użyciem Twojego konta.
3.5 Zabrania się używania loginu i hasła innego gracza do gry w Witrynie.
3.6 Kasyno wykorzystuje nowoczesne metody kodowania danych osobowych, a także inne rodzaje danych dostarczanych przez klienta na nasz serwer. To pozwala nam chronić naszych klientów przed wszelkimi nielegalnymi manipulacjami ze strony osób trzecich. W przypadku, gdy Kasyno podejrzewa, że próbujesz złamać lub obejść nasz system bezpieczeństwa, Kasyno zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania konta gracza i zawieszenia dostępu do usług witryny internetowej, a także poinformowania organów lub odpowiednich władz.
3.7 Kasyno zastrzega sobie prawo do wykorzystywania prywatnych informacji wyłącznie zgodnie z naszą Polityką prywatności i nigdy nie przekazuje ich osobom trzecim. Kasyno zastrzega sobie prawo do wymagania od Ciebie podania dodatkowych informacji, które będą wykorzystywane i przechowywane zgodnie z naszą Polityką prywatności.
3.8 Kasyno zastrzega sobie prawo do ujawnienia danych osobowych stronom trzecim, jeżeli wymaga tego prawo, przepisy lub inne właściwe organy.
4. TWOJE OBOWIĄZKI
4.1 Do obowiązków użytkownika należy ustalenie, czy dostęp do kasyna, korzystanie z niego, dokonywanie depozytów, a także otrzymywanie wygranych z kasyna online są legalne i zgodne z obowiązującym prawem w danej jurysdykcji.
4.2 Ponosisz pełną odpowiedzialność za zapłacenie wszystkich podatków, opłat i innych wydatków związanych ze wszelkimi wygranymi dzięki korzystaniu z Kasyna. Wyrażasz zgodę na zrekompensowanie Witrynie wszystkich wydatków lub strat, które może ponieść Witryna w wyniku pociągnięcia do jakiejkolwiek odpowiedzialności lub w rezultacie wymogu przedstawionego nam przez organ rządowy z powodu obowiązku posiadania podatków lub podobnych wymogów w związku z Twoim żądaniem wypłaty środków.
4.3 Klient ma obowiązek powiadomić o wszelkich zmianach w Twoich zarejestrowanych danych.
4.4 Musisz podać nam wszelkie niezbędne informacje, których Kasyno może wymagać, aby poprawnie zarządzać Twoim kontem. Obejmuje to, ale nie ogranicza się do weryfikacji Twojej tożsamości, dokumentów poświadczonych notarialnie, weryfikacji Twego adresu, płatności za czynsz, wymogów bankowych i notatek pochodzących z rachunków bankowych. Musisz natychmiast dostarczyć te dokumenty, w momencie gdy o nie poproszono.
4.4.1 Administracja kasyna zastrzega sobie prawo do zażądania historii transakcji za ostatnie 3-6 miesięcy z potwierdzeniem zasilenia konta przy dokonywaniu wpłat z któregoś z następujących systemów płatności – Skrill, Neteller, EcoPayz.
4.5 Rozumiesz i wyrażasz zgodę na to, że bonusy i promocje mają własne Warunki. Te zasady i przepisy są wymienione w odpowiedniej sekcji Witryny. W przypadku pojawienia się problemów związanych z warunkami danych promocji, bonusów i ofert specjalnych, Warunki promocji, bonusów i ofert specjalnych uważane są za przewodnie.
4.6 Wszelkie korzystanie z usług systemu płatności będzie prowadzone zgodnie z zasadami użytkowania określonymi przez dostawcę systemu płatności.
4.7 Akceptujesz i wyrażasz zgodę na to, że wynik gier w Kasynie jest określony przez generator liczb losowych i akceptujesz wyniki wszystkich takich gier. W przypadku, gdy wyniki gier na Twoim komputerze i na serwerze Kasyna są różne, wyniki na serwerze Kasyna są uważane za prawdziwe, a także akceptujesz i wyrażasz zgodę na to, że saldo Twojego konta na serwerze Kasyna jest saldem Twojego konta w ostatecznej i obowiązkowej decyzji.
4.8 Wszelkie wykorzystanie systemu płatności zostanie przeprowadzone zgodnie z zasadami użytkowania określonymi przez Dostawcę systemu płatności, bez unieważnienia Twoich obowiązków wobec nas na mocy niniejszej Umowy.
4.9 Wyrażasz zgodę na unikanie wykonywania jakichkolwiek czynności, które mogą zaszkodzić Witrynie lub jej reputacji.
4.10 Odpowiedzialność obejmuje wykonywanie rutynowych kontroli aktualizacji zgodnie z sekcją 10.
5. TWOJE GWARANCJE
5.1 Działasz we własnym imieniu.
5.2 Jesteś użytkownikiem kompetentnym i przestrzegającym prawa.
5.3 Nie jesteś uzależniony od hazardu.
5.4 Wszystkie dane i informacje, które podałeś podczas rejestracji w naszym Kasynie, są prawdziwe i zgodne z rzeczywistością oraz będziesz aktualizować te informacje w przypadku jakichkolwiek zmian.
5.5 W pełni zdajesz sobie sprawę z faktu, że istnieje możliwość utraty środków pieniężnych podczas gry w kasynie online.
5.6 Nie używasz środków pieniężnych, które otrzymałeś w nielegalny sposób lub z nielegalnych źródeł.
5.7 Nie jesteś w zmowie i nie podejmiesz próby bezpośredniej lub pośredniej zmowy z innym użytkownikiem Kasyna w momencie grania w tym Kasynie.
5.8 Karta kredytowa/debetowa lub inna metoda płatności używana do doładowania salda gier należy do Ciebie, nie została skradziona i nie została zgubiona przez inną osobę.
5.9 Nigdy nie miałeś salda gry na tej stronie, a także nigdy nie pobierałeś pieniędzy za pośrednictwem konta należącego do gracza zarejestrowanego w tym Kasynie.
5.10 Po otwarciu salda gry nie będziesz podawać informacji fałszywych, niepełnych lub wprowadzających w błąd, które nie są zgodne z rzeczywistością.
6. SALDO GRY, DEPONOWANIE I WYPŁACANIE ŚRODKÓW
Zasady Ogólne:
6.1 Po założeniu konta do gry w Kasynie wyrażasz zgodę na to, że operacje finansowe związane z Twoim kontem do gry będą przetwarzane bezpośrednio przez Kasyno, operatora systemu płatności lub osobę trzecią wyznaczoną do wykonywania tej czynności.
6.2 Operacje związane z dokonywaniem wpłat lub wypłatą środków są realizowane przez wybrany system płatności. Wypłata dokonywana jest na tę samą kartę kredytową lub e-portfel, z których korzysta się podczas zasilania konta gry.
6.3 Saldo gry nie jest saldem bankowym i dlatego nie może być przedmiotem ubezpieczenia, zabezpieczenia środków ani gwarancji jakiegokolwiek innego rodzaju. Depozyt nie jest oprocentowany.
6.4 Masz prawo do doładowania salda za pomocą elektronicznego przelewu środków za pośrednictwem dowolnego ze środków płatniczych dostępnych w sekcji „Depozyt”.
6.5 Kiedy dokonujesz wpłaty, udzielasz także pozwolenia na opłacenie kar lub opłat w związku z działalnością kasyna. Wyrażasz również zgodę na unikanie wycofania środków, anulowanie depozytów, w przeciwnym razie będziesz musiał zrekompensować Kasynu koszty związane z wycofaniem środków.
6.6 Kasyno zastrzega sobie prawo do określenia minimalnej i maksymalnej kwoty depozytu na koncie według własnego uznania.
6.7 Depozyty nie mogą zostać wycofane ani zwrócone.
6.7.1 Firma nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przestoje, przerwy w działaniu serwera, opóźnienia lub jakiekolwiek techniczne lub polityczne zakłócenia rozgrywki. Zdajemy sobie jednak sprawę, że mogą wystąpić wyjątkowe okoliczności. Dlatego przyjmujemy wnioski o zwrot z następujących powodów: problemy techniczne lub problemy techniczne u dostawców zewnętrznych. Zwroty mogą być dokonywane wyłącznie według uznania kierownictwa. Zwrot zostanie zrealizowany w ciągu 24 godzin.
6.8 Możesz wypłacić dowolną wygraną ze swojego konta do gry, składając wniosek o wypłatę zgodnie z zasadami opisanymi poniżej. Kasyno zapłaci Ci odpowiednie środki wyszczególnione w żądaniu wypłaty potwierdzonym przez Kasyno, pod warunkiem, że podałeś pełne informacje o tym, w jaki sposób te środki powinny zostać Ci przekazane.
6.9 Minimalny obrót środkami przed wypłatą wynosi x1. W przypadku, gdy obrót środków (system zakładów) na saldzie jest mniejszy niż kwota depozytu, podczas wypłacania środków Kasyno zastrzega sobie prawo do pobrania prowizji w wysokości 10% (ale nie mniej niż 0,50 USD) z wypłaconej kwoty jako wydatek związany z systemem płatności i 15%, jeśli saldo zostało zasilone za pomocą karty bankowej lub przelewu bankowego.
6.10 Wyrażasz zgodę na to, że Kasyno zastrzega sobie prawo do anulowania wszelkich płatności w przypadku podejrzenia Cię o oszustwo, zmowę lub nielegalną działalność lub jeśli Kasyno monitoruje saldo konta lub otrzymane żądanie wypłaty. W takich przypadkach Kasyno może rozpocząć i/lub wziąć udział i/lub pomóc w zbadaniu takich okoliczności i wyrażasz zgodę na udzielenie wsparcia i pomocy w przypadku takiego dochodzenia.
6.11 Witryna podejmie próbę spełnienia Państwa życzeń związanych z metodą płatności, jednak nie może udzielić gwarancji. W związku z tym Kasyno może działać i dokonywać płatności za pomocą innych systemów płatności, które różnią się od tych, o które prosiłeś w razie wypłaty.
6.12 Maksymalna liczba aktywnych zleceń wypłaty jest ograniczona: jednocześnie mogą być aktywne tylko 3 transakcje. Maksymalna dopuszczalna kwota wypłaty oraz miesięczny limit wypłat są regulowane w zależności od statusu gracza na stronie:
„VIP poziom/Waluta „ | EUR Na transakcję/na 24 godziny/na miesiąc | RUB Na transakcję/na 24 godziny/na miesiąc | PLN Na transakcję/na 24 godziny/na miesiąc | NOK Na transakcję/na 24 godziny/na miesiąc | HUF Na transakcję/na 24 godziny/na miesiąc | CAD Na transakcję/na 24 godziny/na miesiąc | INR Na transakcję/na 24 godziny/na miesiąc | NZD Na transakcję/na 24 godziny/na miesiąc |
Alpha | 500/500/10,000 | 40,000/40,000/750,000 | 2000/2000/43,000 | 5000/5000/100,000 | 160,000/160,000/3,200,000 | 750/750/15,000 | 40,000/40,000/800,000 | 1,000/1,000/20,000 |
Beta | 500/500/10,000 | 40,000/40,000/750,000 | 2000/2000/43,000 | 5000/5000/100,000 | 160,000/160,000/3,200,000 | 750/750/15,000 | 40,000/40,000/800,000 | 1,000/1,000/20,000 |
Gamma | 800/800/12,000 | 60,000/60,000/900,000 | 3200/3200/50,000 | 8000/8000/120,000 | 260,000/260,000/4,000,000 | 1.200/1.200/18,000 | 64,000/64,000/960,000 | 1,600/1,600/24,000 |
Delta | 1,000/1,000/15,000 | 75,000/75,000/1,100,000 | 4000/4000/60,000 | 10,000/10,000/150,000 | 320,000/320,000/5,000,000 | 1.500/1.500/23,000 | 80,000/80,000/1,200,000 | 2,000/2,000/30,000 |
Zeta | 1,500/1,500/20,000 | 115,000/115,000/1,500,000 | 6000/6000/85,000 | 15,000/15,000/200,000 | 480,000/480,000/6,500,000 | 2,300/2,300/30,000 | 120,000/120,000/1,600,000 | 3,000/3,000/40,000 |
6.12.1 Poziom VIP gracza zależy od aktywności w ciągu 30 dni kalendarzowych i może być zmieniany w zależności od stosunku dokonanych wpłat i wypłat oraz otrzymanych bonusów. Status gracza, który nie grał aktywnie przez miesiąc, jest automatycznie obniżany do poziomu „Alfa”.
6.13 Administracja kasyna zastrzega sobie prawo do dokonywania wypłat zgodnie z indywidualnym harmonogramem oraz ustalenia minimalnej i maksymalnej kwoty wypłaty w jednej transakcji, jak również czasu trwania tej transakcji, które mogą się różnić w zależności od metody wypłaty, statusu konta gracza lub innych istotnych czynników.
6.14 Wnioski o wypłatę środków są rozpatrywane przez Departament Finansowy w ciągu 3 dni roboczych po złożeniu wniosku i / lub 3 dni roboczych po wypłacie ostatniego żądania wypłaty. Agenci Departamentu Finansowego przetwarzają wnioski o wypłatę środków pieniężnych od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 17:00 GMT. Wyrażasz zgodę na zapoznanie się z harmonogramem wypłat środków. Po przetworzeniu przez Departament Finansowy wniosku o przekazanie środków, za wszelkie dalsze opóźnienia w przetwarzaniu płatności nie odpowiada Witryna.
6.15 Zamknięcie konta do gry: możesz zamknąć swoje konto w dowolnym momencie, kontaktując się z Działem Obsługi pod warunkiem, że saldo nie jest ujemne w wyniku jakichkolwiek zobowiązań wynikających z Twojego udziału w grach w Kasynie. Po zamknięciu konta do gry zwracamy środki z salda zgodnie z pkt 6.9.
6.16 Wniosek o samowykluczenie: możesz skontaktować się z Działem Obsługi Klienta za pośrednictwem wiadomości e-mail: [email protected] i zamkniemy Twoje konto w ciągu najbliższych 24 godzin. Obowiązkiem gracza jest poinformowanie ZetCasino o wszelkich innych kontach, które gracz może posiadać i obiecanie, że nie otworzy on żadnych innych kont. ZetCasino dołoży należytych starań, by zapobiec otwarciu nowego konta, jednak wyłącznym obowiązkiem gracza jest upewnienie się, że żadne konta nie zostaną stworzone. ZetCasino nie może zostać pociągnięte do odpowiedzialności za potencjalne straty na innych kontach.
6.17 Kasyno przechowuje środki klientów osobno od funduszy firmy na dedykowanych Kontach Bankowych Klientów. Taka konfiguracja pozwala na zapewnienie, że środki przechowywane na kontach graczy są zabezpieczone w przypadku niewypłacalności. W związku z tym, w przypadku naszej niewypłacalności, Twoje środki są chronione i zostaną Ci zwrócone.
6.18 Jeśli właściciel konta nie zaloguje się na swoje konto przez okres 180 dni, konto zostanie uznane za „konto nieaktywne”. Każdego miesiąca możemy pobierać 5 EUR jako opłatę administracyjną, dopóki Konto pozostaje nieaktywne. Mamy prawo do zmiany miesięcznej opłaty administracyjnej według własnego uznania bez uprzedzenia. Jeśli saldo konta jest mniejsze niż 5 EUR, zostanie naliczona cała kwota. Gdy saldo osiągnie zero, nie będą już stosowane opłaty administracyjne.
6.19 Twoje konto może zostać zamrożone lub zamknięte, a saldo dodatnie zostanie odpisane na rzecz Administracji, bez wcześniejszego powiadomienia w przypadku, gdy konto nie jest aktywne przez 6 (sześć) miesięcy lub dłużej.
6.20 Dział Finansowy zastrzega sobie prawo do zmiany kwoty wypłaty w zależności od aktywności gracza na stronie.
6.21 W przypadku udowodnionego nieprawidłowego działania oprogramowania, błędnych transakcji finansowych itp., Kasyno ma prawo do odpisania nieprawidłowo zgromadzonych środków z kont graczy, a także zobowiązuje się do zwrotu wszystkich kwot nieprawidłowo odpisanych lub nienaliczonych z powodu problemów technicznych na konta graczy w ciągu 30 dni od momentu wykrycia takiej awarii.
6.22 ZetCasino ma prawo do zablokowania konta, a także do anulowania płatności i depozytów w przypadku podejrzenia działalności związanej z oszustwem podczas doładowywania konta. Ponadto kasyno ma prawo do powiadomienia odpowiednich organów o oszustwach i działaniach niezgodnych z prawem.
6.23 W przypadku, gdy kasyno ZetCasino błędnie (z powodu błędu technicznego w tabeli wygranych, błędu spowodowanego przez czynnik ludzki lub inny rodzaj błędu) uzupełniło konto gracza o środki, które nie należą do niego, kwota ta zostanie własnością kasyna ZetCasino i zostanie odjęta z konta gracza. Jeśli gracz wypłacił środki, które nie należą do niego, zanim błąd został zauważony, kwota błędnie wypłacona (bez uszczerbku dla środków prawnych i działań gracza) będzie traktowana jako dług gracza do kasyna ZetCasino. W przypadku nieprawidłowego uzupełnienia salda, gracz musi natychmiast powiadomić kasyno ZetCasino drogą mailową.
6.24 Przekazywanie środków pomiędzy graczami jest surowo zabronione.
6.25 Możesz zamknąć swoje konto wyłącznie wtedy, gdy nie znajduje się na nim żadne saldo lub oczekujące wnioski o wypłatę.
6.26 W przypadku, gdy chcesz zamknąć konto z aktywnym saldem lub/i oczekującymi wnioskami o wypłatę, wszystkie środki zostaną potrącone, a Tobie zostanie zwrócona ostatnia kwota depozytu.
6.27 Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody, które mogą być potencjalnie spowodowane przez hazard.
6.28 Wszystkie kasynowe bonusy bez depozytu, wymagają 40-to krotnego obrotu zanim ich wypłata będzie możliwa. Każdy taki bonus posiada limit maksymalnej wypłaty w wysokośći x5 od kwoty otrzymanego bonusu. Na przykład, 80 PLN bonus bez depozytu będzie miał maksymalny limit wypłaty równy 400 PLN. Wszelkie wygrane powyżej 400 PLN nie będą się kwalifikować do wypłaty i zostaną anulowane z salda konta na etapie wypłaty.
7. NASZE PRAWA
7.1 Kasyno zastrzega sobie prawo, według własnego uznania:
7.1.1 Odmówić rejestracji każdemu kandydatowi, który złożył wniosek o rejestrację na stronie internetowej.
7.1.2 Odmówić przyjęcia zakładu w Kasynie.
7.1.3 Do weryfikacji wszelkiej historii gracza w instytucjach kredytowych i finansowych w celu weryfikacji dostarczonych informacji.
7.1.4 Aby ograniczyć dostępność promocji dla dowolnej osoby. Każde takie ograniczenie nie wpłynie na graczy, którzy już rozpoczeli dokonanie warunków obrotu w ramach tej promocji.
7.2 W przypadku sporu dotyczącego zakładów oraz wygranych, decyzja Kasyna jest ostateczna.
7.3 Kasyno zastrzega sobie prawo do opóźnienia dokonania jakichkolwiek płatności lub określenia kwoty wygranej, dopóki tożsamość osoby nie zostanie zweryfikowana, aby mieć pewność, że płatność zostanie dokonana na rzecz rzeczywistego właściciela konta. W tym celu Kasyno zastrzega sobie prawo do zażądania dokumentów potwierdzających tożsamość i lokalizację.
7.4 Kasyno zachowuje prawo do ujawnienia danych osobowych organom ścigania i/lub stronom trzecim zgodnie z naszą Polityką prywatności i innymi częściami niniejszych Warunków.
7.5 Jeśli podejrzenie oszustwa z Twojej strony pojawi się podczas gry lub w przypadku wycofania/zakwestionowania środków, Kasyno zastrzega sobie prawo do wstrzymania wszelkich kwot salda przekraczających saldo początkowe oraz, w razie konieczności, skontaktowania się z odpowiednimi władzami w celu odzyskania wszelkich płatności należnych od Ciebie naszej Witrynie.
7.6 Niezależnie od poprzednich części niniejszych Warunków, Kasyno zastrzega sobie prawo do zawieszenia dostępu do Kasyna lub zablokowania konta bez uprzedniego powiadomienia w przypadku podejrzenia o złamanie jakiejkolwiek części niniejszych Warunków lub uczestnictwa w oszustwie, działalności nielegalnej lub niezgodnej z prawem. W takim przypadku Kasyno nie ponosi odpowiedzialności za zwrot lub rekompensatę środków pozostających na Twoim saldzie gry.
7.7 Kasyno zastrzega sobie prawo do wstrzymania, odmowy lub anulowania płatności lub pewnych kwot wygranych, jeśli istnieją podejrzenia, że nadużywasz bonusów, promocji lub zasad którejś z gier.
7.8 W dowolnym momencie Kasyno może odpisać dodatnie saldo na Twoim koncie, aby zasilić kwotę, którą jesteś winny Kasynu.
7.9 Kasyno zastrzega sobie prawo do użycia dodatkowych procedur i środków w celu zweryfikowania Twojej tożsamości (Poznaj Swojego Klienta), zarówno przed, jak i po dokonaniu wpłaty na Twoje Konto.
7.10 W przypadku kiedy stwierdzimy, według naszego wyłącznego uznania, że klient bierze udział w jakichkolwiek nieuczciwych działaniach, zastrzegamy sobie prawo do zamknięcia konta takiego klienta w ZetCasino oraz we wszystkich innych kasynach partnerskich naszej platformiy. Ponadto zastrzegamy sobie prawo do unieważnienia wszelkich uzyskanych wygranych, anulowania wszelkich oczekujących wypłat i tylko ostani depozyt zostanie zwrócony.
8. OGRANICZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
8.1 Akceptujesz i zgadzasz się na to, że Witryna nie ponosi żadnej odpowiedzialności za kontrolę korzystania z oprogramowania. Zgadzasz się, że korzystanie z usług Witryny jest wyłącznie Twoją decyzją i zgadzasz się, że jesteś świadomy i akceptujesz wszelkie możliwe zagrożenia.
8.2 Kasyno nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek umowy, nielegalne działania, zaniedbania, szkody lub straty o dowolnej wielkości, w tym między innymi za utratę danych, dochodu, reputacji, a także za wszelkie straty nieprzewidziane przez Witrynę w tym momencie.
8.3 Oprócz 8.1 i 8.2 oraz każdej innej sekcji ograniczającej odpowiedzialność w niniejszych Warunkach, ani Witryna, ani dostawca oprogramowania, ani żadna z naszych filii lub stron powiązanych nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, wydatki lub szkody, które mogą być lub są rzeczywistymi konsekwencjami:
8.3.1 wszelkich błędów, które popełniłeś, wprowadzając niepoprawne informacje.
8.3.2 wszelkiego rodzaju oszustw, działań fałszywych lub wprowadzających w błąd.
8.3.3 decyzji Kasyna o nieakceptowaniu wpłaty.
8.3.4 wszelkich opóźnień otrzymania lub przyjęcia depozytu lub wstrzymania wypłaty w celu ukończenia procedury sprawdzania tożsamości.
8.3.5 używania konta do celów, które mogą być uznane za nielegalne zgodnie z obowiązującym prawem.
8.3.6 wszelkich operacji na koncie, które są przeprowadzane po poprawnym wprowadzeniu nazwy użytkownika i hasła.
8.3.7 każdego niesankcjonowanego wykorzystania danych połączonych z Tobą lub Twoim kontem.
8.3.8 braku możliwości korzystania z Witryny lub braku dostępu do niej z jakiegokolwiek powodu.
8.3.9 wszelkich działań lub transakcji wykonywanych przez osoby trzecie z wykorzystaniem Twojej nazwy użytkownika i hasła.
8.3.10 wszelkich okoliczności będących poza bezpośrednią kontrolą Kasyna, w tym problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem (w tym wirusami komputerowymi i oprogramowaniem), systemami przesyłania danych, telefonami lub innymi metodami komunikacji lub Twoim dostawcą usług internetowych.
8.3.11 utratą wszelkich tranzakcji wynikających z nieprawidłowego funkcjonowania połączenia używanego przez Ciebie lub jakąkolwiek inną organizację, która przekazuje dane między Tobą, Witryną lub jakąkolwiek inną firmą regulującą płatności.
8.3.12 wszelkiej komunikacji elektronicznej, która nie została otrzymana.
8.3.13 niskiej jakości dostępu (lub brak dostępu) do Witryny.
8.3.14 wyniku wszelkich działań w imieniu rządu lub okoliczności siły wyższej.
9. ZMIANY NA STRONIE
9.1 Kasyno zastrzega sobie prawo do wprowadzania jakichkolwiek zmian do niniejszych Warunków, zasad gry i Polityki prywatności według własnego uznania, w dowolnym momencie.
9.2 Wszelkie zmiany obowiązują od daty wymienionej w Warunkach Witryny. Do Twoich obowiązków należy sprawdzanie aktualizacji Warunków od czasu do czasu.
9.3 W przypadku dalszego korzystania z usług Witryny po wprowadzeniu tych zmian zgadzasz się z tymi zmianami, bez względu na to, czy otrzymałeś faktyczne powiadomienie o zmianach lub zapoznałeś się z nimi. Jeśli nie zgadzasz się z którąkolwiek ze zmian, musisz zaprzestać dalszego korzystania z Witryny.
9.4 Aby uniknąć sporów, zgadzasz się, że korzystając z Witryny, w tym, ale nie ograniczając się do złożenia depozytu za pośrednictwem swojego konta lub przedstawienia nam szczegółów swojego depozytu, zgadzasz się z Warunkami.
10. UWAGI
10.1 Niektóre gry mogą być niedostępne w niektórych jurysdykcjach, zgodnie z zasadami dostawców gier, które mogą się od czasu do czasu zmieniać.
10.2 Gry NetEnt są niedostępne dla Australii, Afganistanu, Albanii, Algierii, Angoli, Kambodży, Czech, Ekwadoru, Gujany, Hongkongu, Indonezji, Iranu, Iraku, Izraela, Kuwejtu, Laosu, Birmy, Namibii, Nikaragui, Korei Północnej, Pakistanu, Panamy, Papui Nowej Gwinei, Filipin, Serbii, Singapuru, Korei Południowej, Sudanu, Syrii, Tajwanu, Ugandy, Jemenu, Zimbabwe, a także Belgii, Bułgarii, Kanady, Danii, Estonii, Francji, Włoch, Meksyku, Portugalii, Rumunii, Hiszpanii, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Wielkiej Brytanii, Łotwy, Litwy, Bahamów, Botswany, Etiopii, Ghany, Indonezji, Sri Lanki, Trynidadu i Tobago, Tunezji, Szwecji.
10.3 Ponadto, gry Jumanji, Emojiplanet, Guns & Roses, Jimi Hendrix i Motörhead, Planet of the Apes są niedostępne dla Afganistanu, Albanii, Algierii, Angoli, Australii, Bahamów, Botswany, Kambodży, Ekwadoru, Etiopii, Ghany, Gujany, Hongkongu, Iranu, Iraku, Izraelu, Kuwejtu, Laosu, Myanmy, Namibii, Nikaragui, Korei Północnej, Pakistanu, Panamy, Papua Nowej Gwinei, Filipin, Singapuru, Sri Lanki, Sudanu, Syrii, Tajwanu, Trynidadu i Tobago, Tunezji, Ugandy, Jemenu, Zimbabwe, Belgii, Bułgarii, Kanady, Czechów, Danii, Estonii, Francji, Włochów, Łotwy, Litwy, Meksyku, Portugalii, Rumunii, Serbii, Hiszpanii, Szwecji, Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Azerbejdżanu, Chin, Indii, Malezji, Kataru, Rosji, Tajlandii, Turcji i Ukrainy. Gra Aliens jest niedostępna w Japonii, Kanadzie.
10.4 Video Slot Vikings jest niedostępny w następujących jurysdykcjach: Afganistan, Albania, Algieria, Angola, Australia, Azerbejdżan, Kambodża, Chiny, Ekwador, Francja, Gujana, Hongkong, Indie, Indonezja, Iran, Irak, Izrael, Kuwejt, Laos, Malezja, Birma, Namibia, Korea Północna, Pakistan, Papua Nowa Gwinea, Filipiny, Katar, Rosja, Singapur, Korea Południowa, Sudan, Syria, Tajwan, Tajlandia, Tunezja, Turcja, Ukraina, Stany Zjednoczone, Uganda.
10.5 Ponadto, seria Universal Monsters (Frankenstein, the Bride of Frankenstein, Dracula, The Mummy, The Wolf Man, Creature from the Black Lagoon, The Invisible Man) jest dostępna tylko w następujących krajach: Andora, Armenia, Azerbejdżan, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Gruzja, Islandia, Liechtenstein, Mołdawia, Monako, Czarnogóra, Norwegia, Rosja, San Marino, Serbia, Szwajcaria, Ukraina, Chorwacja, Macedonia, Turcja, Austria, Bułgaria, Cypr , Republika Czeska, Finlandia, Francja, Niemcy, Grecja, Węgry, Irlandia, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Malta, Holandia, Peru, Polska, Słowacja, Słowenia, Szwecja.
10.6 Dla celów uczciwej gry współpracujemy tylko z uznanymi, zaufanymi i certyfikowanymi dostawcami gier, testowanymi przez np. „TST Fair Gaming.” – międzynarodowo akredytowaną agencję testującą i organizującą ochronę graczy oraz organizację normalizacyjna, która zapewnia międzynarodowe ramy dla najlepszych wymagań praktyki operacyjnej, ze szczególnym naciskiem na uczciwy i odpowiedzialny hazard. W ZetCasino możesz być w 100% pewien, że generator liczb losowych (RNG), który zwraca wynik rundy w kasynie, jest całkowicie losowy i bezstronny, bez względu na to, w którą grę grasz.
10.7 Hazard internetowy może być nielegalny w jurysdykcji, w której się znajdujesz; jeśli tak, nie masz uprawnień do korzystania z karty płatniczej w celu sfinalizowania tej transakcji.
10.8 Zaleca się, aby Posiadacz karty zachował kopię dokumentacji transakcji, zasad i reguł handlowych.
10.9 Zgadzasz się na kontakt z nami drogą elektroniczną. Od czasu do czasu umieszczamy wiadomości elektroniczne w naszej Witrynie i/lub kontaktujemy się z Tobą za pośrednictwem poczty elektronicznej. Musisz podać nam prawidłowe dane kontaktowe, w przeciwnym razie Witryna nie ponosi odpowiedzialności za nieotrzymanie informacji na czas. Wszelka korespondencja, w tym komunikacja elektroniczna, jest uważana za „pisemną” i otrzymaną nie później niż 5 dni roboczych po jej wysłaniu. Kasyno ma prawo, ale nie obowiązek, do prowadzenia komunikacji na piśmie. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących tej sekcji Warunków prosimy o kontakt pod adresem: [email protected].
11. PROCEDURA ROZPATRYWANIA SKARG
11.1 Możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected].
11.2 Skargi są rozpatrywane w naszym Dziale Obsługi i eskalowane w ramach organizacji ZetCasino w przypadkach, gdy personel Obsługi Klienta nie rozwiązuje sprawy natychmiastowo. Gracz powinien zostać poinformowany o stanie swojej skargi.
11.3 „Spór” oznacza każdą skargę, która:
– dotyczy wyniku transakcji hazardowej skarżącego;
– nie zostanie rozwiązana na pierwszym etapie procedury reklamacyjnej licencjobiorcy
Dział Obsługi Klienta prześle wstępną odpowiedź na zapytanie za pośrednictwem e-maila ze skrzynki odbiorczej Obsługi Klienta. Jeśli reklamacja wyniknie z pierwotnej odpowiedzi, jak określono powyżej, Dział Obsługi Klienta doradzi Ci przesłanie szczegółowej reklamacji w formie pisemnej na adres:
E-mail: [email protected]
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi danych oraz w celu wystarczającej identyfikacji klienta składającego skargę jako uprawnionego posiadacza rachunku, należy dołączyć:
– nazwę użytkownika konta
– pełne imię i nazwisko zarejestrowane na koncie
– skargę e-mailową z zarejestrowanego adresu e-mail
– temat wiadomości e-mail zawierający REKLAMACJĘ: (powód)
– szczegółowe podsumowanie/wyjaśnienie skargi
– określone daty i godziny związane ze skargą
Poinformujemy Cię o wyniku Twojej skargi w ciągu dziesięciu dni od otrzymania skargi. W przypadku, gdy skarga jest niezwykle złożona i pod warunkiem, że ze względu na charakter dochodzenia potrzeba więcej czasu na jej zakończenie, termin ten może zostać przedłużony o kolejne dziesięć dni. W przypadku przedłużenia zostaniesz o tym poinformowany w ciągu pierwszych dziesięciu dni od otrzymania skargi, a my podamy powód, dla którego przedłużenie jest uzasadnione.
11.4 Jeśli nie jesteś zadowolony z rozpatrzenia skargi przez ZetCasino, możesz zgłosić skargę do Antillephone N.V. License Validation Services za pomocą wiadomości e-mail: [email protected].
12. OBOWIĄZUJĄCE PRAWO I JURYSDYKCJA
12.1 Wszelkie roszczenia prawne lub spory, wynikające z niniejszych warunków umownych lub w związku z nimi, będą rozstrzygane zgodnie z prawem właściwym dla miejsca umowy. Miejscem umowy dla tej umowy jest Cypr, a niniejsze Warunki podlegają prawu cypryjskiemu.
12.2 Strony uzgadniają, że wszelkie spory, kontrowersje lub roszczenia wynikające z lub w związku z niniejszymi Warunkami, lub ich naruszenie, wypowiedzenie lub nieważność, będą podlegały wyłącznej jurysdykcji sądów na Cyprze. Nie możemy ponosić odpowiedzialności zgodnie z prawem innej jurysdykcji.